دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
حجت‌الاسلام  علی موحدی راد

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان هوشیاری و آمادگی مرزبانان را از مهم ترین راهکارهای مقابله با دشمنان دانست و گفت: نیروهای مرزبانی استان با ایثار و شجاعت خدمات ارزشمندی را در جهت صیانت از مرزهای میهن اسلامی ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان به همراه اعضای شورای قضایی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده مرزبانی استان دیدار و امنیت در مرزهای استان را حاصل تلاش‌های ایثارگرانه مرزبانان دانست.

حجت‌الاسلام علی موحدی راد در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی تلاشگران عرصه امنیت به ویژه در مرزبانی استان با توجه به گستره زیاد نوار مرزی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: نیروهای مرزبانی استان با ایثار و شجاعت در جهت صیانت از مرزهای میهن اسلامی جهاد گونه و شبانه روزی تلاش می‌کنند که این خدمات ارزشمند با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و استفاده از ظرفیت‌های فن آوری‌های نوین بیش از پیش ارتقای یافته و شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرزهای استان هستیم.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان هوشیاری و آمادگی مرزبانان را از مهمترین راهکارهای مقابله با دشمنان دانست و افزود: تشکیلات قضایی استان همواه تلاشش بر این است که با کمک و پشتیبانی از اقدامات مجموعه مرزبانی استان، گام‌های موثرتری در حفظ و ارتقای امنیت استان برداشته شود.

وی افزود: نیروهای مرزبانی استان با ایثار و شجاعت مجموعه خدمات ارزشمندی را در جهت صیانت از مرزهای میهن اسلامی ارائه می‌کنند.

در پایان این دیدار با تقدیر لوح از سوی رئیس کل دادگستری استان از فرماندهی مرزبانی استان تجلیل به عمل آمد.

سردار شجاعی فرمانده مرزبانی استان نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضایی در حمایت از اقدامات مرزبانی در تامین امنیت مرزهای استان و کشور این حمایت‌های قضایی را موجب دلگرمی همکاران دانست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha